Meer grip op je facilitaire organisatie
Onze Facilitaire Experts zetten brede kennis en praktijkervaring in om jouw facilitaire organisatie vooruit te helpen. Van procesoptimalisatie, projectmanagement en teamontwikkeling tot contractmanagement; we maken impact die blijft.
Onze Experts hebben brede kennis van het facilitaire werkveld en facilitaire afdelingen. Vaak is dat een gezonde mix van operationele, tactische, projectmatige en administratieve werkzaamheden. Ze werken zowel zelfstandig als in teamverband en we zorgen altijd voor de juiste match tussen onze Facilitair Expert en jouw organisatie.
Waar heb jij extra facilitaire ondersteuning nodig?
We bieden ondersteuning zowel op projectbasis als bij tijdelijke (capaciteits)vraagstukken. Met praktijkgerichte inzichten en advies helpen we je zodat je efficiënter en effectiever kunt werken. Zo zorgen we dat jouw facilitaire organisatie niet alleen goed functioneert, maar echt uitblinkt.
Bij Bijzaak staan we naast je. Niet alleen als adviseur, maar ook als uitvoerder. Dankzij de ervaring van onze Facilitaire Experts begrijpen we wat jouw medewerkers nodig hebben. Met een praktische, doordachte aanpak zorgen we voor een harmonieuze en efficiënte implementatie van alle facilitaire diensten. Zo maken we van een proces een beleving, en van afspraken echte oplossingen.
Facilitaire functies waarin Bijzaak ondersteunt
- Klantmanager schoonmaak – Coördinatie en kwaliteitsbewaking van schoonmaakdiensten.
- Teamleider Facilitaire Zaken – Leidinggeven en regie voeren op facilitaire dienstverlening
- Projectondersteuner kantoorhuisvesting – Beheren, coördineren en bewaken van projecten bij bouw en verbouwingen
- Teamleider schoonmaak – Aansturing en begeleiding van schoonmaakteams.
- Projectcoördinator inhuizing – Organisatie en uitvoering van verhuizingen en inhuizingen.
- Contractmanager – Optimaliseren van contracten en begeleiden van aanbestedingen
- Facilitair coördinator – Beheer en optimalisatie van softservices en gebouwgebonden faciliteiten
Opdracht: Ondersteuning schoonmaak dienstverlening
Werkgebied: Facilitaire Experts
Anna Zorggroep
Boukje heeft de rol als Groepsleider Schoonmaak tijdelijk ingevuld binnen het Anna Ziekenhuis. De samenwerking met zowel Boukje als Bijzaak hebben wij als prettig ervaren. Boukje is gedreven en makkelijk in omgang, wat resulteerde in het feit dat zij zich de rol relatief snel eigen wist te maken. Ze heeft het vertrouwen van het team gewonnen en daardoor de dagdagelijkse organisatie goed kunnen aansturen met haar collega groepsleider.
Daniëlle Hanrath, Afdelingsmanager Hoteldiensten bij Anna Zorggroep
Facilitaire Expert aan het woord:
“Het geeft mij energie om niet alleen aan organisatiedoelen te werken, maar ook aan de persoonlijke doelen. Samen zorgen we voor een positieve dag waarin we écht iets bereiken. Van het dagelijks aansturen en coördineren van schoonmaakteams tot het ondersteunen bij de bouw van een nieuw schoolgebouw – het is die afwisseling die het werk zo leuk maakt. Een fijne mix van uitdagingen, samenwerking en resultaat.”
Boukje van Bergen
Facilitaire Expert
Onze impact in cijfers
opdrachtgevers
(uit 5 ★)
Ontmoet onze Facilitaire Experts
Er zijn drie nieuwe functietitels vastgesteld: Facilitair expert, Facilitair inkoop en contract expert, Expert huisvesting
Noah vd Maagdenberg
Facilitaire Expert
Evita von Dobschütz
Facilitaire Expert
Ester Smit
Facilitaire Expert, Facilitaire Inkoop en Contract Expert
Sjanne Duijghuisen
Facilitaire Expert, Expert Huisvesting Bijzondere Doelgroepen
Rob de Leijer
Facilitaire Expert
Laura Daalman
Facilitaire Expert, Facilitaire Inkoop en Contract Expert
Sanna Burgers
Facilitaire Expert, Expert Huisvesting Bijzondere Doelgroepen
Boukje van Bergen
Facilitaire Expert
Naomi van Bavel
Facilitaire Expert
Dennis van Poppel
Teammanager Facilitaire Experts
Merel Doornhof
Facilitaire Expert, Facilitaire Inkoop en Contract Expert
Angela Niekamp
Facilitaire Expert, Facilitaire Inkoop en Contract Expert
Petra Muijlwijk
Facilitaire Expert